»Banke ali hranilnice od svojih strank ne bodo nikoli zahtevale, da vnašajo svoje osebne podatke ali podatke o karticah v spletne povezave, poslane prek elektronskih sporočil ali sporočil SMS. To je lahko prvi znak, da gre za prevaro.«
»Poudarjamo, da gre za poskus prevare in da banka tovrstnih podatkov nikoli ne pridobiva preko sporočil SMS.«
»Saj sem samo prek SMS-sporočil, pravi«
»Delodajalci delavce odpuščajo tudi prek SMS-sporočil.«
»Če od vas zahtevajo posredovanje skenov ali fotografij osebnih dokumentov, kreirajo nove račune elektronske pošte ter na koncu zahtevajo verifikacijo prek poslanih SMS-sporočil – to je znak, da vam skušajo zlorabiti identiteto.«
»Če prejmete elektronsko sporočilo ali sporočilo SMS, ki vsebuje povezavo na spletno stran, na kateri od vas zahtevajo vnos osebnih podatkov oziroma varnostnih elementov, nikar ne kliknite na povezavo in ne vpisujte svojih podatkov.«
»Gre za poskus prevare, banka nikoli ne poziva k pošiljanju osebnih podatkov.«
»Banka vam nikoli ne bo poslala povezave za posodobitev spletne banke prek e-pošte ali SMS-a, prav tako vas ne bodo klicali po telefonu za pridobitev gesel ali osebnih podatkov.«
»Ključno je, da ne delijo svojih osebnih podatkov in so pri odpiranju sporočil previdni.«
»Če vam potencialni kupec pošlje elektronsko sporočilo ali SMS-sporočilo, ki vsebuje povezavo na spletno stran, ki od vas zahteva vnos osebnih podatkov oz. varnostnih elementov (uporabniško ime, geslo, številka kreditne kartice, CVC koda), nikoli ne uporabite te povezave.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju